baka baka liten kaka

blev inget plugg alls i helgen o idag är allt så mycket mer lockande än o just sätta sig o plugga. efte lite mat i magen är ja dock lite piggare på att. slängde nyss ihop en banankaka som ja tänkte avnjuta me en kopp kaffe innan ja faktiskt MÅSTE plugga! :)
annars har helgen bjudit på en hel del trevligheter. va på bio i fredags med emma o födelsedagsbarnet lotta. såg breaking dawn :) tog ett glas på nivå efteråt. i lördags köpte jag me mig fika o begav mig upp till pappa som skulle byta däck på min bil. syrran o busfröet alica joinade oxå. tänk att hon blir 8 månader imon, helt galet va fort tiden går :) sen hjälpte pappa mig att skruva upp lite grejer på väggarna o på kvällen blev det fest hos fia med ett härligt o glatt gäng o sen dansades det loss på statt. där blev ja däremot bestulen på min iphone men annars hade ja skitroligt! :) igår blev det mest soffhäng, onyttigheter o film.



är toknöjd me min nya lampa ja köpte förra veckan!


Kommentarer
Postat av: Helena

jättesnygg.



Löste det sig med din telefon sen?

2011-11-23 @ 13:57:29
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0