måndag

nytt sen sista ja uppdaterade e ju att jag fyllt 25! :) hade en kanonbra födelsedag i lördags. fick många trevliga presenter och kalaset för släkten gick med bra. förutom att ja sprang rakt in med huvudet i kökslampan! haha
idag e jag ledig o har faktiskt hunnit med en hel del saker. gymmat, lämnat bilen på verkstaden, lunchat på stan och shoppat lite nytt o nu håller jag på o tvättar. emma va precis här på en fika oxå :) så mysigt! mina fönster är verkligen i stort behov av puts men det blåser verkligen ilande kallt idag så det får va till imon! håller tummarna för att det blir lite varmare då oxå :)
e galet nervös över ulrika för tillfället oxå. hennes vatten gick igår på förmiddagen och stackarn har såna värkar så ja tkr så synd om henne. hon har lovat uppdatera mig så fort d blir förändringar! kunde inte alls slappna av i natt utan låg bara o tänkte på att bebisen kan komma när som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0