jag hade rätt, det blev en flicka! :D

tjohooo va jag e glad just nu. överlycklig snarare! den långa väntan e äntligen över, min syster ringde nyss o berättade att dom fått en liten flicka!! :D jag blev så glad och lättad över nyheten att ja började gråta.
jag längtar som tusan tills ja får träffa dom men tills dess får jag nöja mig med bilden syrran skickade :)
annars idag har ja inte gjort så mkt. vaknade tidigt o direkt när ja rullade upp rullgardinerna fick ja ångest över mina skitiga fönster så satte igång o putsa dom. nu e dom skinande rena, ett tag iaf! :) sen va jag o fia på stan o kikade lite så nu e outfiten till lördag fixad. sen mötte vi upp andreas o tog en lunch på coffee house. vid två tiden kom anders o hälsade på o gratulerade mig i efterskott :)



bilden från webbisar :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud så söt!!! :) Hälsa grattis från mig!

2011-03-22 @ 21:39:46
URL: http://charlottestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0