födelsedagsfest ikväll

vaknade upp till strålande solsken idag :) hur härligt som helst ju. vid tio kom pappa o hjälpte mig med bilen, så nu e nytt batteri på plats så nu rullar den igen! va även förbi tippen o lämnade d gamla, det e ju viktigt me miljön liksom :)
sen kom emma förbi för o hjälpa mig med lite förberedelser inför kvällen. lagom till emma ringde på dörren lyckades jag krossa ett rått ägg över hela min tröja, min vanliga otur!  :)
måste komma ihåg o ställa fram klockan en timme inatt oxå. ha en fortsatt trevlig lördag allihopa det ska iaf jag ha! :D



sötaste alicia igår :)


Kommentarer
Postat av: syrran

åhh, min fina underbara dotter :)

Alicia tackar moster för presenterna hihi!!!

Puss

2011-03-27 @ 19:03:15
URL: http://ullisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0