bloggpaus

jag vet inte vart jag ska börja, just nu e huvudet överbelastat av tankar.
irritation, stress, tuffa arbetsdagar och sömnbrist är vardag för mig just nu. nu e det sju nätter sen jag sov en hel natt. varför vet jag inte :/ tänkte att det kanske berodde på att ja inte hinner med så mkt träning just nu så har tagit tag i träningen igen. sjukt jobbigt och svettigt men fortf sover jag inte. inte ens en massa alkohol gör susen, det som annars brukar vara rena rama sömnmedlet :/
gråten ligger o lurar precis runt hörnet precis hela tiden och jag känner mig bara helt tom. innan och efter jobbet avlöser olika "måsten" varandra. min almanacka e fylld till brädden. egentid hinns inte med längre så det är inte att tänka på.
jag hade hoppats på att detta skulle bli den bästa sommaren någonsin men vad fel jag hade. livet är verkligen som en berg-och dalbana!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas att du mår bättre snart och stressa inte för mycket med massa "måsten"! puss

2011-06-11 @ 01:35:42
Postat av: Helena

Hoppas du känner dig piggare snart. Sommaren har knappt börjat så vem vet, det kanske bli den bästa sommaren nånsin iallafall. Kram*

2011-06-14 @ 20:29:49
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-20 @ 21:21:57
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0