GRATTIS SOFIA!

har tagit semester idag eftersom fia tar examen idag. vi ska vara i domkyrkan i kalmar kl 14 men åker tidigt så vi får bra platser. retfullt o åka så långt o sen inte se ngt i kyrkan.
jag minns som igår när fia fick beskedet om att hon kommit in på skolan i kalmar. hon hoppade o studsade runt i sin lilla lägenhet på skomakaregatan o va gladare än gladast. det va tre år sen nu. det har inte varit lätt alla gånger men hon har verkligen kämpat stenhårt o är inte den som ger sig i första taget. med sin sociala fömåga att prata o möta människor, härliga personlighet och kompetens kan hon gå hur långt som helst.  jag är så himla stolt över henne och jag är bombsäker på att hon kommer bli en utmärkt sjuksköterska.
ett stort grattis till min bästaste fia! :)


Kommentarer
Postat av: josse.

Så sööta ni är ;)

2011-01-14 @ 18:04:44
URL: http://josse87.blogg.se/dreams
Postat av: Fia

Jag fick en tår i ögat när jag läste detta fina du skrivit!!Tack vännen!!!<3

2011-01-16 @ 16:59:18
URL: http://fiahian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0