snart e det klippt

idag e min enda lediga dag denna vecakn så har passat på att boka in ett besök hos frisören. sista frisörbesöket innan min gravida frisör går hem o är mammaledig. ska både klippa o slinga. som alltid har ja inte någon som helst aning om hur ja vill klippa mig så har suttit o letat inspirationsbilder på nätet. har hittat många fina pagefrisyrer men jag e ju så mesig o mitt hår växer ju så sakta om ja ångrar mig sen. trivdes iofs jätte bra när ja klippte page våren 2008 :)
igår blev det officiellt att ja fått en egen schemarad på 100% på d jobbet där ja jobbar nu :)  har ju bara gått på vikariat sen i höstas när jag blev av med min fasta placering så jag e verkligen superglad just nu!
annars idag ska ja hinna träffa syrran en runda, träna o ikväll ska ja träffa anna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0