förkyld o halsont

idag vaknade jag upp med ont i halsen, förkylning o sådär mörbultad man kan känna sig ibland. uscha! jag vägrar vara sjuk nästa vecka när vi åker till grekland så ja hoppas verkligen ja lyckad kurera mig i veckan som kommer. skönt att det bara är tre jobbdagar denna veckan för det ska jag nog klara av! :)
kvällen igår med lotta va supermysig o filmen va verkligen hur rolig som helst! rekommenderar alla att gå o se den! :)
hoppas ja känner mig lite piggare imon så jag kan åka till jämjö o hejja på sandra o lookie när dom tävlar!



alicia bara växer o växer nästa vecka är hon redan fem månader :)


Kommentarer
Postat av: helena

haha eller hur :) Inte behöva jobba eller fundera på vad man ska ha till middag varje dag :) Skönt liv.



Hoppas du blir frisk innan grekland. Vart i grekland ska ni hän?

2011-08-20 @ 14:24:46
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Helena

gud så skönt med santorini. Behövs nu när det inte varit så jättekul väder i sommar.



Vi ska till stockholm några dagar sen vet jag inte riktigt. Vill inte ha allt för mycket inplanerat för då gå semestern så fort. Har du haft din semester i sommar?

2011-08-22 @ 20:14:44
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0