lördag.träning.däckbyte.myskväll

igår va det födelsedagsfest för lotta i rödeby. hon fyller egentligen inte år förrän november men hon kommer inte hem då så vi fick fira nu. john o blake som lotta träffade när hon va ute o reste i våras va oxå där så det blev en kväll me engelska. inte alls min starka sida så efter igår funderar ja starkt på att gå en engelska kurs. ja förstod allt va dom pratade om o jag tänker va jag vill säga men ja känner mig bara dum när ja säger d sen :/ får jobba på d där! en väldigt rolig kväll med massor av skratt blev det iaf :)
idag har ja varit på indoor walking 45 min och core 30 min. skön start på dagen.
nu ska ja snart köra till pappa o byta däck på min bil o så ska han bjuda mig på middag. ska åka inom kyrkogården oxå. måste se om folk har satt ut lyktorna ännu för när ja pratade me syrran innan så visade sig att vi inte har absolut någon aning om vart våra är :/ vi köpte två nya till mammas grav förra året så det skulle ju vara retfullt som tusan om vi slarvat bort dom!
ikväll blir det myskväll med mosan o emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0