måndag

så va det redan måndag igen. helgen gick som vanligt i en rasandande fart!
åt middag på verkö i lördags kväll o efter det åkte jag fia hem till mig o drack rosa pantern. sen fick vi sällskap av emma, kim i robert. en himla trevlig kväll :) kom inte i säng förrän kl 6 på morgonen haha o eftersom ja inte ville vända på dygnet steg jag upp redan kl 10 igår. jag va så galet trött hela dagen så gäspade nog 200 ggr under dagen!
idag har jag o anna käkat lunch o druckit kaffe i massor o nu sitter ja bara o väntar på att börja jobba :)


fia va som alltid på strålande humör :)





gottade oss me nya polly limited edition



robert o emma ville inte va me på bild :)



fia o kim



vi heter likadant vodkan o jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0