ny vecka

eftersom jag inte uppdaterat på ett par dagar e det lika bra att börja från början.
i torsdags va jag ledig så jag o fia va ute o sprang en runda i bastasjö. sen va vi bjudna på middag hos krister och benita ute i nättaby. dom bjöd på kroppkakor som va så himla goda! sen bjöds d även på fika och en massa dnra godsaker. det va så himla härligt väder så när vi kom hem till stan igen tog vi en kvällspromenad :)
jobbade 7-16 o ifredags och efter jobbet knallade jag upp till fia o drack kaffe innan det va dags att göra sig i ordning inför jobbfesten på tunvalla. det va en grymt trevlig kväll me grillat, sing star och såklart trevligt sällskap. det va länge sen jag skrattade så mkt! :)
lördagen va mest lugn, pallrade mig ut för att köpa födelsedagspresent till anna o sen åkte vi ut till verkö o käkade middag. på kvällen hade fia fest så gick upp dit en runda men det blev sängen tidigt eftersom ja skulle jobba dagen efter. efter jobbet igår så hade fia bakat äppelpaj som hon bjöd mig o emma på :) mkt trevligt intiativ av fia måste ja säga! senare blev vi grymt sugna på pizza o eftersom ja inte minns sist jag åt d fick d bli d till kvällen. sen kom henke förbi en runda o vi kollade på wallander :)
idag tog jag o fia en långpromenad i det otroligt trista vädret. sen har jag varit hos anna o fikat eftersom hon fyllt år och nu har jag precis storstädat mitt kylskåp!



camilla, marie o jag i fredags :)


Kommentarer
Postat av: Anna

ja, hurra hurra för mig:) Synd bara att de var lite stora:( Men väldigt sköna gumman.. vet du.. Kors i taket. Jag var uppe kl tjugo i sju idag och gick till gymet kl halv 8:) Förbränning, men det blev bara 400kcl jag höll på att svimma:)

2010-05-18 @ 09:37:01
Postat av: katta

haha ja det va attans, hadee ja vetat att don va så stora i storlekarna hade jag ju valt en ,mindre storlek direkt! :) jisses va flitig du e gumman! hejja dej hehe :)

2010-05-18 @ 19:04:11
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0