mors dag

kände att ja va i stort behov att att sova till rejält idag så det fick d bli :) efter ja gjort mig i ordning så körde ja inom blomsteraffären o köpte blommor till mamma. folk va som tosingar i affären o gubben bakom mig stod me sin jäkla blomma i håret på mig o när ja hade betalt hann ja knappt packa ner blommorna innan ja blev armbågad av gubben o hans fru! på kyrkogården mötte ja iaf syrran o andreas o det e ju alltid trevligt. sen åkte ja hem till pappa o han bjöd på middag.
när ja kom hem fick ja värsta städrycket o började storstäda. det behövdes verkligen för fy va skit det låg i hörnen! nu ikväll e jag nyss hemkommen från en trevlig kväll hemma hos fia. jag, emma o fia har ätit tårta, skvallrat o tittat på bridget jones dagbok :)

lördagen spenderades ute på verkö. där bjöds d på smörgåstårta :) detta har verkligen varit rena rama ätar-helgen! :) haha
på kvällen knallade jag, fia, linda o daniel upp till nivå för att dricka lite cider o bara sitta o snacka :) innan vi gick hemåt gick vi förbi stars and stripes för att kolla läget. ja hade ju inte vart där sen dom byggde om. haha ja kände mig verkligen helt vilsen där det va sig inte alls likt. men det verkade trevligt iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0