great kväll igår!

nej nej nej, helt fel låt vann melodifestivalen igår. det va ngt vajsing när ja skulle ringa o rösta så fick ringa flera ggr innan jag kom fram. fan så dåligt, inte konstigt att fel låt vann om inte alla röster kom fram!
jag, fia, henke x2 och jonas va hemma hos mig o skulle bara dricka lite vin till melodifestivalen men det blev en spontan utgång oxå, hur kul som helst :) vi va på nyöppnade harrys och svängde vår lurviga!



jag o fia



jonas, fia o henke



henke, jonas o råtten



jonas va mest blyg hela kvällen



jag o råtten



fia va sjukt törstig igår



jonas o henke



fia visar upp sin bästa sida :)



fia gör posen, sällan faktiskt! haha



drickan tog slut!




Kommentarer
Postat av: Fia

Haha vilken kväll stumpan!!Nu saknar jag dig :(

2010-03-14 @ 20:23:46
URL: http://fiahian.blogg.se/
Postat av: Ullis

ha ha.. bilden på Fias fejs e ju klockren.. ha ha

2010-03-15 @ 10:44:16
URL: http://ullisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0