söndag hela dagen lång

vaknade redan halv 8 i morse o eftersom ja bokat in tvättstugan idag va det bara att bita i det sura äpplet o stiga upp. syrran kom förbi vid lunchtid så jag bjöd på lunch o sen åt vi jordgubbar o glass till efterrätt :) sen våldgästade vi fia o sen joinade emma med. emma som va på ikea igår hade varit jätte söt o köpt gardiner till mig. så nu har ja äntligen gardiner til vardagsrummet. bättre sent än aldrig! :)
sen blev vi så jäkla glassugan så vi åkte ut till donken o där mötte vi upp lotta med. dessvärre va det så jäkla lång kö på donken så vi gick över til shell o köpte glass ist.
när fia o jag kom tillbaka till stan igen tog vi oss ett glas vin på balkongen o sen kom berit, nenne, bordi o bengt förbi så vi gjorde varma smörgåsar i ugnen. när dom åkt promenerade jag o fia en runda runt stan. sen hämtade kim o ricke upp oss så vi åkte me dom ut till donken när dom skulle köpa mat. efter mkt strul me kontokort o massa skratt kom vi äntligen därifrån. en kväll att minnas haha :)

det e så galet segt o ladda upp bilder o nu e jag så trött så det får jag göra imon ist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0