måndag

bilder från gårdagen :)



pussgurkan lotta inne på shell



dessutom va hon riktigt jäkla glassugen oxå ;)



emma o jag



vi gillar sommaren o vin på balkongen!





på promenad runt stan :)


fian e väldigt kulturintresserad!

har precis strukit mina nya gardiner till vardagsrummet. tyvärr har ja bara en gardinstång o jag behöver två så har bara satt upp i fönstrena mot vattnet :) det blev rätt bra trots att ja egentligen helst av allt vill ha rullgardiner från mairo som ja hade i min förra lägenhet men e det inte samma mått på fönstrena så e det inte!


Kommentarer
Postat av: emma

Hoppas gardinerna passade :) Säg till när du får pengar så kan du putta in dom på mitt konto :)

2010-07-26 @ 10:54:04
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0