vilken härlig början på det nya året!

jag vet inte alls hur jag ska orka skriva allt sen sist utan att få kramp så jag får väl ta det i omgångar, om ja orkar :)
idag startade dagen me söndagsfrulle på waynes me fia o sen köorde vi ut till skopunkten o bytte mina stävlar som olyckligtvis gått sönder. me min vanliga tur fanns ju givetvis inte samma stövlar kvar som jag hade innan så fick köpa en annan modell. en snyggare som går högre upp mot knäna :)
sen bjöds d på middag på verkö o sen begav vi oss ner till isen där typ hela verkös befolkning åkte skridskor, även fia skulle göra detta :)



 


det va kallt som tusan att sitta o titta på när alla åkte skridskor så vi gick en promenad runt nybygget på verkö för att återfå känseln i fötterna...



..då ramlade fia!  :) två sek innan sa hon "akta här nu så du inte ramlar" wrooooooom så låg hon där! haha att ja inte skrattade ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha jag skrattar bara jag tänker på igår:)

2010-01-04 @ 10:33:36
URL: http://fiahian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0