träningsvärk

igår kväll blev det ett pass bodycombat nere på gymmet. även att jag e döende den sista kvarten och egentligen borde åka ambulans därifrån så känns det alltid superskönt efteråt! idag däremot har jag en jäkla träningsvärk men det e ju bra för då vet jag ju att det fungerar :)
ska snart knalla ner o gymma me anna. det e ju prova-på vecka nu och anna funderar på att köpa träningskort där :) vore roligt om hon gjorde det för då har jag ju ytterligare en att träna me och det e ju aldrig fel!

häromdagen hittade jag denna bilden på sandras gamla blogg. jag hade verkligen alldeles glömt bort att vi tagit den. det va under den tiden man knappt kände igen sandra utan en kamera i näven! :)



jag o mina alla armar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0