snökaos!

ja usch o fy. vet inte on jag sagt det förut men jag hatar snö! har jobbat hela kvällen. har plumsat fram i snö o rejäl vind. ett steg fram och två steg bak. när jag kom hem hade det blåst upp en stor vall framför porten så jag lyckades bara få upp porten precis så jag kom emellan.
tänkte vara lite flitig o diska innan men det sluade i att jag tappade en stor tallrik som gick mitt itu och skar mig i pekfingret, lagom kul! vissa dagar går ingenting som det ska.
ska krypa ner o läsa min bok och hoppas på att morgondagen blir bättre! :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

men jösses, jag var helt säker på att jag kommit till fel blogg. ha ha..

2010-01-28 @ 22:31:28
URL: http://ullisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0