redan måndag igen

helgens alla jobbtimmar gick i en rasande fart och nu e det redan måndag. i lördags kväll blev jag bjuden på midag på verkö o sen kollade fia jag o sandra roos på film hemma hos mig. ville så himla gärna se sommaren med göran men det ville nog alla andra i stan oxå i lördags för det va så tomt det bara kunde i filmhyllan på hemmakväll! ska se om jag får tag i den på torsdag innan jag åker till kalmar :)
idag har anna jag o moa varit och tränat. flitigt värre :) känns skönt att man äntligen fått tummen ur! ska snart köra upp till lotta i rödeby. känns kontigt att det e sista gången på fyra månader som vi syns :/



 

jag o lotta för några år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0