efterlysning!

innan ja åkte till nyårsfesten i torsdags laddade jag batteriet i kameran o redigt tryckte ner den i lilla väskan. den bara skulle me om ja så skulle behöva ta en storlek större på väskan! dagen efter upptäcker jag till min förskräckelse att jag inte tagit ett enda kort, jag har alltså helt glömt bort att ta ett endaste kort på självaste nyårsafton :( åh så typiskt mig, trött ja blir. det hade ju varit roligt o se hur man såg ut om man fastnade på ngt kort. har ngt bilder på mig kan ni väl höra av er? :)
nyårsfesten va iaf himla lyckad tkr ja. synd att många droppade av i tidigaste lagen men det e deras förlust.
jag jobbar kvällen idag, 15.45-21 men innan dess blir det kroppkakor :) mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0