onsdag

idag e det onsdag och jag e ledig. jag o anna har varit o simmat idag. till våran förskräckelse var det bara kallvatten i duscharna, mindre roligt! sen köpte vi me oss sallad o gick hem till mig o lunchade lite :) det e alltid lika roligt o träffa anna och vi har alltid massor att prata om. nu har jag precis städat lite här hemma för snart kommer anders o åsa hit o hälsar på. det ska bli så himla roligt, va ett tag sen jag träffade anders nu. har köpt semlor jag täkte bjuda på :)
det blev ingen zumba för mig o emma igår för när vi kom dit tjugofem minuter innan så var det redan fullsatt! det fanns inget annat pass som började samtidigt heller så vi tog en långpromenad ist. det va rejält kallt om öronen men sällskapet va trevligt så d fick gå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0