veckans sista jobbardag

det e märkligt att det alltid e storm ute varje gång jag ska jobba kvällen. usch och fy känns inte alls lockande o jobba idag. va uppe tidigt o gymmade idag. har även hunnit vara ute på verkö en sväng o vinka av fias pappa som åker till gran canaria i en vecka. jäkla gris! :) haha. jag är inte alls avis faktiskt!
igår va jag på combat, det känns i kroppen idag :) sen av en slump kollade jag på vampire diaries. måste nog börja följa den för den va helt i min smak! :) sen kom fia hit o vi kollade på nya beck filmen i stormens öga. lite annorlunda än dom andra filmerna men helt oki.
även ikväll blir det film, my sisters keeper :) tror den kommer va riktigt bra!

btw, inte nog me att creab lappar min bil, idag körde dom nästan över anna oxå! va e det för jäkla dårar dom anställer där?!


Kommentarer
Postat av: syrran

Lyssna på din syster, har ju rekommenderat Vampire Diaries :) Jag är inne på avsnitt 13.. hihi..

2010-02-12 @ 16:54:34
URL: http://ullisp.blogg.se/
Postat av: josse

Ja den är hur bra som helst Katta. Den borde du se;) Du kollar me på den Ulrika?:) Åh, det är såå spännande ju:p

2010-02-12 @ 17:46:00
URL: http://josse87.blogg.se/dreams

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0