tre dagars ledighet

det e alltid lika skönt o vara tre-dagars-ledig från jobbet :) nästa vecka kommer däremot bli en monstervecka, då jobbar jag nämligen sex dagar!
för att få ut så mkt som möjligt av min lediga tid va jag uppe me tuppen även att ja kunde sovit bort halva dagen. va på gymmet kl 9! :) jag tkr nog jag e allt bra duktig ändå.
kvällen är inte särkilt planerad, ska knalla upp till fia o käka me henne o sandra sen blir det nog bara slapp skulle jag tro :) skönt d me ibland.
imon fyller min syster 28 år och dagen kommer spenderas antingen i växjö eller kalmar. drygt att man e så beroende av vädret! sen på kvällen e det tjej- och vinkväll me melodifestivalen o ostbricka! :)
kollade på filmen the ugly truth igår. en rätt rolig film som bjöd på många skratt. nackdelen va väl att den va aningens förutsägbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0