min julafton

julafton igår började med jobb 7-12.30 o sen va planen att ja skulle hämta upp farmor men jag fick inte ut min bil efter ett långt och tappert försök fullt med svordomar o arga miner så pappa fick komma in o hämta mig o farmor. sen blev syrran o andreas försenade oxå så maten blev ju med sen så missade kalle anka. måste varit första gången. efter mat o fika flera timmar senare va det äntligen dags för julklapparna. fick nya träningsskor, dkny parfym, boken elsas värld, pengar o lite annat. sen åt vi tomtegröt o kollade på svensson svensson. sen körde vi hem farmor o sen släppte pappa av mig på verkö. fick ett presentkort av familjen liljegren o en väggklocka ja ska ha i vardagsrummet av fia :) jag e toknöjd med alla fina saker ja fick igår. tusen tack alla! :)
idag bär det av till mormor för lite julfirande. syrran o andreas kommer in o hämta upp mig.
ikväll blir det fest och utgång på statt :)


Kommentarer
Postat av: helena

Jag fick också Elsas värld :)

2010-12-25 @ 13:36:47
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0