KALLT

jisses när ja steg upp idag visade termomern -18,6. haha o jag som beklagade mig över hur kallt det va igår.
har nyss haft en vild diskussion med mormor i  över 42 minuter om hur min adress stavas. ja trodde jag skulle bli galen på henne. hon förstod inte alls vad ja menade så i år får jag mitt julkort i handen ist. det e rätt märkligt att man inte kan stava svenska när man bott i sverige i över femtio år tkr ja!
om cirkus en timma blir det zumba sen vidare till verkö o käka middag och klä granen :)



när jag steg upp vid halv 9 i morse va månen fortf framme :)

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: just perfect :b

hur står det till såhär 2dagar innan julafton då?? :D

alla pratar ju om den här julstressen..

2010-12-22 @ 13:24:18
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0