idag går stora flyttlasset

idag är det dag 4 av 4 flyttdagar. yeah :) haha. börjar känns mig rejält mör i kroppen efter allt bärande och springande med alla kartonger och andra mer otympliga saker. igår skulle ja dessutom vara duktig och hjälpa till o skotta lite på uppfarten till huset och självklart kan ju aldrig ngt bara gå som en dans utan den stora snöskyffeln tar plötsligt tvärstop och jag som inte alls va beredd på det halkar till och ramlar framlänges ner i  den djupa snön. snö ner i kragen på jackan och ner längs hela ryggen. fyy va kallt!! slog i benen på skyffelskaften oxå så där har ja ett rejält blåmärke nu. aj.
igårkväll när vi var uppe i bredabäck hos andreas föräldrar och stod i hallen precis innan vi skulle gå råkar hunden slå ut vattenskålen med vatten i över golvet.
andreas pappa: nu gick vattnet me!
andreas mamma: rusar ut i hallen och tittar förvånat på oss
andreas pappa: tittar på ulrika och säger "alltså inte ditt vatten"
haha gud va vi skrattade :) alltid när jag träffar andreas pappa hasse håller jag på att skratta halvt ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0