ny vecka

idag e det måndag igen och eftersom jag inte ägnat en sekund åt datorn denna helgen tänkte ja skriva ner lite om dom senaste dagarna.
i fredags kom ju fia hem och vi firade me lite vin. eller ja lite o lite det blev aningens mer än vi tänkt! rune, anna o sweppe joinade oxå och senare kikade även syrran o andreas förbi. en jäkla trevlig kväll :D eftersom fia trivs så himla bra hemma hos mig sov hon över här och vi vaknade allt annat än pigga på lördagen men efter en rejäl frulle va vi människor igen!
sen åkte vi ut till verkö, njöt av solen och sen kom rune, syrran o andreas förbi och fikade. nenne o berit va ju oxå me förstås :) sen kom pappa förbi på motorcykeln o sa hej. att inte fam. palmqvist o fam. liljegren slår dig samman! haha
senare på kvällen grillade jag o fia o bara slappade framför tvn :)
söndag morgon ringde fia o väckte mig och vi gav oss ut på en härlig morgonpromenad på väsrta mark. sen åt vi megafrulle och sen körde jag upp till pappa. hade lovat hjälpa honom i trädgården. hans gräsmatta är ingen gräsmatta utan snarare en mossmatta så det är ett jäkla jobb för att bli av me att! men trevligt sällskap o frisk luft o lite kroppsligt arbete har ju ingen dött av! :)
till lunch bjöd pappa på donken och vi passade på att inviga hans nya utemöbler.



pappa o jag käkade ute i solen :) testade nya cbo, så jäkla gott!

efteråt åkte jag hem o duschade, satte mig på balkongen me min bok och bara njöt. sen mötte jag upp fia o moa och åkte ut till verkö för lite grillning. det e ju så gott så man kan ju inte låta bli :) sen kom andreas förbi en sväng me.
idag när väckarklockan ringde va jag så trött så ja trodde aldrig ja skulle komma upp. jobbade till fyra idag och sen hängde jag me sandra upp till stallet. det blev en promenad på nästan två timmar så nu e jag helt öm i fossingarna så ja tog mig ett fotbad när ja kom hem.



lookie



promenerade förbi en badplats



va ju tvungen att känna på vattnet. iskallt!! :)

just nu sitter jag o kollar på hollywoodfruarna, dom e ju så roliga :)
imon ska jag sitta på en föreläsning mellan 8-15. har redan en jäkla ångest hatar att sitta still! hoppas det regnar imon för då kommer det säkert kännas lite lättare iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0