måndag

måste börja med att säga att även denna helgen varit helt great! :)
efter jag o henke hämtat upp fia i kalmar i fredags käkade vi på "börje king"(haha där va du go fia!) senare blev det häng hemma ho fia me talang o film. i lördags införskaffade jag mig nya pumps då dom ja hade köpt till nyår visade sig vara helt omöjliga att gå i. på kvällen va det premiär grillning på verkö, finns nog inget godare än grillat :D
efter verkö åkte vi hem till mig o sen kom martina, my o emma. senare joinade även jens o jonas. sen blev det harrys för hela slanten. där va rejält me folk som alltid och man träffade en massa gamla kompisar som va hemma i karlskrona över helgen :)
på söndagen va jag bjuden på påskmiddag på verkö. dock va jag så sjukt trött så ja somnade i soffan efter maten haha :)



mysan o martina



mysan, martina o sötaste lilla emma



jens visar upp sin bästa sida kvällen till ära



jonas o fia



fian o jag

Kommentarer
Postat av: Anja

Vad fin du är Katta! En riktig pudding..hihi



Hoppas allt är bra

2010-04-06 @ 13:22:51
Postat av: katta

hehe tack gulle dej:) hoppas allt e bra me dej me!

2010-04-06 @ 15:58:20
URL: http://katariiiiina.blogg.se/
Postat av: Martina

Taaaaack själv katta för en trevlig förfest och kväll =) Hoppas vi ses snart

2010-04-06 @ 22:27:10
URL: http://martinassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0