en dag helt i min smak!

idag har ja varit ledig o dagen har spenderats me anna :) vi har bla gått en långpromenad, ätit supergod kycklingsallad, kollat på nya wallanderfilmen cellisten, gått på stan o pratat i massor! en dag helt i min smak :)
då jag förbjudit mej sj att handla ngt köpte jag endast en liten svart väska på hm för 100 spänn.
min granne knackade på dörren nyss, hon berättade att hon ringt comhem idag så dom kommer på onsdag nästa vecka, lycka! :)
btw, vilken trevlig granne ja har! hur lättsam o trevlig som helst o jag e välkommen ner dit för o kolla på tv om ja vill :)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Åfan skenet kan bedra du ;) hehe Grannen tänkte jag på ;)

2009-09-19 @ 21:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0