god natt

ensamheten gör sig alltid så jävla påmind på söndagar.  när ja kom hem från jobbet innan strax efter 4 så höll ja på att börja gråta när ja kom hem. så jäkla tomt o ensamt. allt känns bara stressigt o jobbigt just nu. allt va heter jobb, skola, pengar, lägenhet osv känns så ovisst ju nu. ovisshet e verkligen bland d värsta jag vet.
fick höra idag att ja bara kommer jobba kvar nästa vecka oxå där jag e nu. så jäkla trist. trivs verkligen skit bra där! jag har verkligen planerat hela min flytt runt d schemat jag har nu så detta känns rejält pissigt. fan. när ja tänker efter finns det inte mkt att vara glad över just nu.
ska nog gå o lägga mig redan nu o hoppas på att d känns bättre imon!

Kommentarer
Postat av: josse

Heeej. Roligt att träffa dig i lördags.. Var ju som sagt ett tag sedan.. Usch förstår precis hur det känns med ensamhet och allt är helt knas ibland.. Men det löser sig alltid :) hehe..

Ska du inte alls jobba kvar där? Vad ska du hitta på nu då?;) eller är det för du pluggar eller?:) Hoppas det känns bättre idag.. Krama Josse.

2009-10-12 @ 10:52:20
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl
Postat av: Jonna

Sådana perioder är inte roliga alls, hoppas det vänder snart! Vet du vart du kommer få vara och jobba nu då? Ska du flytta till Karins ´lägenhet eller? Alltså vi får slå till på en fika snart. Tänkte jag skulle vara ledig torsdag fredag denna veckan, så kanske kan ses då någon gång? Ska ringa bokningen i morgon och kolla bara! Kram på dig

2009-10-12 @ 16:54:10
URL: http://jonnaa.blogg.se/
Postat av: Josse

Jaha okej.. Men vart är du och jobbar nu då? Har ingen koll alls:p hehe. Jo det är ju rätt mycket skönare att ha ett fast ställe än hoppa runt.. Är ju som att bli timanställd ända skillnad är ju att veta att man har sina timmar iallafall. Men det är ju jobbigt.. Man lär ju aldrig känna vårdtagarna eller vet hur någon vill ha det. Usch det är drygt som tusan. Men förhoppningsvis har man väl bara ett par ställen man är på hela tiden, eller ett område liksom. Men det är ju ändå jobbigt.. Jo då det går bara bra i skolan. Vill ju bara bli färdig;p Men det går framåt iallafall. Precis fått VG på förra delkursen fick jag veta för någon dag sedan så jag är glad:) Iofs spelar ju inte det någon roll men det är ju en push för en själv iallafall;) hehe.. Hoppas du haft en bra dag! :) Kraaam

2009-10-12 @ 18:10:25
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl
Postat av: Josse

Jaha okej :) Visste inte att du var där :) hehe.. Tack:p Jag går inte ut förrens juni 2011.. Så det är ett tag till:p hehe.. Hur gå de i skolan för dig då?

2009-10-13 @ 09:53:08
URL: http://josse87.blogg.se/countrygirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0