blåst!!

usch då va det redan söndag i vanlig ordning. det båser fortf som tusan ute o regnar emellanåt. just nu sitter jag o håller tummarna för att det inte ska regna ngt mer så ja kan åka me sandra till stallet o promenera medans hon rider en runda :) kan behöva lite frisk luft nu, har inte varit utanför dörren på hela dagen!
imon börjar ja inte jobba förrän kvart över ett o innan dess ska jag hämta upp farmor o köra henne till tandläkaren. får hoppas att det går smidigt o inte drar ut på tiden så jag hinner till jobbet sen :)

Kommentarer
Postat av: sandra

ja verkligen :) Men du huh vad kallt det är i lägenheten då . när hade dom tänkt att sätta på värmen ????!!

2009-10-04 @ 20:24:03
URL: http://sandraaroos.blogg.se/
Postat av: sandra

MEN, då måste det ju vara fel på mina element, åh vad arg jag blir!! Och jag gillar inte att du ska flytta härifrån:(

2009-10-05 @ 09:44:14
URL: http://sandraaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0