vilken bra torsdag!

i morse vaknade jag av att det stod en stor lastbil o dånade utanför mitt sovrumsfönster!! typiskt när man väl har sovmorgon men jag hann somna om en stund till inann klockan ringde. knallade hem till elin för att arbeta me skolarbetet som vi ska göra. my kom strax efter me me frallor o lussekissar :) första för säsongen, så gott!
på vägen hem hämtade jag mitt paket från hm på pressbyrån o sen hann ja inte mer än precis hem innan fia kom. vi åkte ut till jysk där caroline jobbar så ja kunde hämta min ridhjälm o sen styrde vi den lilla blå vidare till verkö för lite mat :) åter i stan igen blev det en runda på hm där vi även mötte upp linda o ja köpte ett linne o sen tog vi en fika på 1344. skön dag ja haft när ja tänker efter :)

 

det va bara lilla tuva som va en linslus!


Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken himla trevlig fika vi hann med :D

2009-11-20 @ 08:37:43
URL: http://fiahian.blogg.se/
Postat av: Elin

haha vilka trevliga klasskamrater du verkar ha, med tanke på bilderna;)

2009-11-22 @ 10:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0