söndag

igår hyrde jag o sally film på hemmakväll, närmare bestämt filmen benjamin button. himla bra! köpte även en rejäl påse godis, det va ju trots allt lördag! :) igår va det ju även finalen av körslaget, så jäkla kul att ola vann jag hejjade ju på honom. ska dock erkänna att ja trodde det skulle vara en nackdel att han hade valt en manskör men dom va verkligen skit duktiga o förtjänade att vinna.
idag vaknade jag som vanligt tidigt men tur va det för en stund senare kom pappa o hans kompis per-åke som lovat o fixa lite el-installationer o annat i min lägenhet. vi gick igenom va ajg ville ha fixat o skrev en inköpslista över saker vi behövde sen åkte ja o pappa o handlade allt. jisses det blev saker för flera hundra, inte riktigt va ja hade väntat mig men det e ju trots allt nödvändiga saker. blir ju galen på att inte ha någon lampa i klädkammaren och rota fram förlängningssladden varje gång ja ska föna eller platta håret! per-åke kommer tisdag eller onsdag o fixar allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0