nya utmaningar

idag har ja varit uppe innan tuppen. tur va det för visst ringde bokningen o gav mig jobb fem i sju. fick en tur 7-13 på avd fören på klint. aldrig varit där förut men det gick himla bra, alla va så trevliga :) lagade pannkakor när ja kom hem o nu håller ja på o tvättar. ja begriper mig inte riktigt på tvättmaskinerna än så d tar alltid ett jäkla tag o starta en ny maskin tvätt!
imon ska jag va o jobba på möllebackens hemtjänst 7-14.30. d passar mig alldeles utmärkt då det bara är ett stenkast ifrån där ja bor :) har iofs inte varit där o jobbat på säkert tre år men d ska väl gå d me!

Fiskarna 19/2-20/3

Som en blixt från klar himmel drabbar passionen dig. Kanske är det ett förhållande du redan har som plötsligt blir glödhett, kanske handlar det om en helt ny flamma. Oavsett vilket så står flera av dina vänner helt handfallna, och du får mer kritik än stöd av dem när du följer ditt hjärta.

kärlek/sex 5
kul/nöjen 1
tur/pengar 3

 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hur trivs du med att vara i resursen nu då? rätt skönt att komma runt lite, tycker jag iaf =) Samtidigt skönt att komma tillbaka på din ordinarie rad sen kan jag förstå =)

2009-11-12 @ 17:31:51
URL: http://jonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0