idag e det pappas dag!

åh va irriterad ja blir när ja suttit här o knåpat ihop ett inlägg o sen råkar gå emot ngn knapp så allt försvinner snabbare än ja hinner blinka!

anyway vet i tusan om ja orkar sitta o skriva om allt ihopa igen men  lite iaf.

idag e det dag tre efter vaccingeringen och ja har fortf bålont i armen. hoppas går över tills imon!
idag e det fars dag så jag e bjuden på middag till pappa. syrran o jag ska hämta upp farmor på vägen. hon tkr aldrig att hon kommer ut o träffar ngt folk o känner sig ensam så nu blir hon nog glad :)
igår låg ja som en strandad val på foffan hela dagen! ja vet inte om det va biverkningar från veccineringen som gjorde att ja spydde som en fontän under fredagsnatten o hade huvudvärk hela lördagen eller om det va ngt annat :/ drygt dom tusan va det iaf, förkylningen vägrar oxå ge med sig!
syrran kom ner en runda igår kväll o vi kollade på körslaget o en gammal film me jennifer lopez som hette enough, himla bra faktiskt :) sen började vi kolla på en film till som hette wicked park men det slutade me att vi båda somnade, som vanligt!





jag, syrran o pappa i peking maj-08


Kommentarer
Postat av: emma

usch, har hört man kan få sånna där biverkningar efter sprutan... men det kan det va värt om man vill slippa influensan!

hade tänkt hälsa på dig samma vecka ju, men fanns ingen tid över... denna veckan börjar mina utvecklingssamtal, så varje kväll är uppbokad... suck. Helgen?

Hur går det med träning? Bestämt dig? Jag behöver någon att träna med!!

2009-11-08 @ 18:19:58
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: emma

Usch, jag känner mig inte alls effektiv... å nu börjar examensarbetet me...

Ja, jag läste också det, och det hade vart skoj att testa. jag har bara skrvit på för ett halvår så sen kanske man ska prova på nåt annat ställe :)

2009-11-09 @ 18:28:22
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Man skulle kunna säga att man hade varit nöjd om man hade haft pappa Torgny som farsa!

2009-11-09 @ 22:19:15
URL: http://lookie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0