rullgardin

idag efter jobbet åkte jag o linda utåt vedeby o kikade lite skor o annat, passade även på att handla lite :) hittade en svart rullgardin på hemtex. nu hoppas ja verkligen att pappa inom en väldans snart framtide kan komma hit o montera upp den. sen e det förhoppnigsvis ajöss me att vakna superduper tidigt om mornarna pga av att solen skiner. man ska ju inte klaga när den väl skiner men tusan va drygt det e o vakna i soluppgången när man har sovmorgon typ.
idag till middag har ja ätit gratinerad kassler me ananas o potatismos, åh så gott! mums
torsdagar är en kass tvdag så det blir väl antingen till o gosa ner mig o soffan me en tidning eller nån gammal film :) hur som helst så är det tur ja köpte en massa nötter innan så jag har ngt gott o tugga på ikväll iaf! :)


jag o linda för några somrar sen :) haha ja fattar inte att ja hade såna brillor!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det va ju verkligen inte igår de.. =) Va de den gången roger körde in i staketet? Kom o tänka på när vi brukade köra ut till hasslö och åka inlines innan idag, och jag och Ida pratade om en massa gamla minnen från tiden då vi bodde på pm och i bilarna! Kom även in på studentfirandet när jag pratade med mamma och lillebror och kom att tänka på det lilla bordet du jag och sandra fick sitta vid, haha. Vad mycket jag hunnit tänka på idag ;-)

2009-05-14 @ 21:24:16
URL: http://jonnaa.blogg.se/
Postat av: Roger

Haha ja det var den gången Roger körde in i staketet. Men till min del så hade jag solen i ögonen å litade blind på en Erik om jag inte minns helt fel :)

2009-05-15 @ 00:37:47
Postat av: Fia

Hehe det tycker jag verkligen du ska för du är inräknad:)

2009-05-16 @ 12:28:25
URL: http://fiahian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0