aj aj aj det bultar o det bankar

idag e det lördag o ja ska snart pallra mig bort till jobbet o jobba hela dagen till kvart över 9. roligare saker än att jobba finns ju att göra på lördagar men när man väl kommit igång brukar det gå undan tkr ja :)
jag har fort en jävla tandvärk, värktabletterna hjälper knappt längre o jag tkr snarare det har blivit värre än bättre. får väl ringa till tandläkaren på måndag igen. står inte ut längre snart, varje dag är en pina!!
mina kära mormor fyllde år i onsdag mer om d kan ni läsa här. min mormor e minst sagt speciell men d har nog alla som träffat henne märkt :)
kollade på en film häromdagen, bröllopsduellen. lite förutsäbar dock men den ledde till många skratt o det gillar ja. kan varmt rekommendera den för er som inte sett den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0