skönt att våren e på väg

det härliga vädret fortsätter och jag vaknade me tuppen idag oxå! har redan vatt i fight me csn o skolan om att jag fortf inte fått mitt bidrag. csn hävdar fortf att dom inet fått några uppgifter från min skola o skolan hävdar fortf att dom skickat uppgifter till csn. gaaah ja blir galen snart vet inte hur mkt till man ska orka! men skolan skulle iaf skicka in mina uppgifter på nytt till csn o så ska ja ringa dit imon o höra om mina uppgifter kommit in! får hålla tummarna på att d går vägen denna gången! :)
igår va det pluggkväll hos martina, trevligt trevligt men vi fick inte alls så mkt gjort som vi skulle men trevligt hade vi!
idag har ja inget direkt planerat förutom att ja ska möta upp syrran när hon slutar jobbet för o gå en runda på rosenholm! det gller ju att ta till vara på d härliga vädret. nu ska ja äta frukost!

ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0