dessa jäkla rubriker

ja måste erkänna att jag vatt lite slapp me att blogga dom senaste dagarna men ja har inte känt ett dugg för att pga att ja surat över att min mobil blev tjuvad! tusan va beroende man e av den där lilla saken.  hur som helst har jag iaf fått en massa andra bra saker gjorda, städat, rensat o slängt en del onödiga saker som man samlat på sig.
igår satt ja o rensade band alla gamla räkningar o andra viktiga papper. när ja ändå satt där o höll på räknade ja för skoj skull hur mkt ja betalat i hyra under mina 34 mån i denna lägenheten. 143680 kr! det e rätt saftigt va mkt pengar man lägger bara för att bo.
om drygt en timme ska jag bege mig till skolan, kort dag idag :) skönt d! ska nog ut o promenera en sväng me linda sen när ja kommer hem. det gäller ju att ta tillvara på d härliga vädret!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jo det är sant, men ibland är de lättare sagt än gjort :/

2009-03-11 @ 17:54:02
URL: http://linda86j.blogg.se/
Postat av: Sandra

Man gillar inte tjyvar!

2009-03-12 @ 14:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0