vilken dag

i morse när ja kom till skolan va det inte en kotte där så jag ringde läraren o då sa hon att vi inte hade ngn lektion. kul att man blir informerad! hon skyllde på att hon inte trodde jag skulla läsa den kursen, sällan det är en massa strul o missförstånd på den skolan! begav mig istället vidare mot maxi för o handla me fia o karin inför morgondagen. gud va mumsigt det kommer bli! träffade även en massa folk jag inte träffar så ofta så det ble en hel del prat.
sen va vi på bolgate o sen när vi skulle hem va det som om himlen öppnat sej för det bara öste ner o självklart låg ju mitt paraply i bilen!!
när jag kom in till stan va det helt galet, bilar överallt o inte en enda parkering men till slut hittade jag en på andra sidan stan, lagom kul o gå hem i ösregnet me skolböcker o allt! ja fattar inte att folk verkligen åker in till stan för o gå på lövmarknaden när de regnar.
nu ska ja iaf laga mig lite lunch innan min mage kurrar ihjäl sig!


sallybally o lottapotta i lördags :)

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Otäckt är bara förnamnet! Ja det var väldigt tur att det gick bra. Haha :D

2009-06-18 @ 17:31:06
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0