torsdag 4 juni

ett stort grattis till jonna med familj som blivit husägare :) knappt avis jag e just nu, vill ju me bo i hus ju!
redovisningen gick bra idag, min grupp va sist ut så jag satt ju o va lite halvnervös genom alla dom andras redovisningar hehe. efter detta året kommer man säkert inte ens bli lite nervös längre när man ska prata inför folk!
vi slutade redan halv tolv idag så jag o my gick en runda på stan. vill inte avslöja ngt men hade lite ärenden :)
borde egentligen sitta o plugga inför provet på tisdag just nu men som alltid så e ju allt annat så mkt roligare! att diska, dammsuga o bädda rent sängen är ex på saker som blivit gjorda istället.
det blåser typ storm ute just nu och ja sitter här o fryser som en gris så det får nog bli en dusch o sen MÅSTE ja plugga!


imon efter skolan åker jag, berit o bordi och hämtar hem sofia :) det ska bli så roligt!

Kommentarer
Postat av: Fia

Det tycker jag med:) hihi vilka bilder :P see yaa tomorrow.

2009-06-04 @ 20:20:33
URL: http://fiahian.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha ja sene det bra om hon surara så slipepr vi :P

2009-06-04 @ 20:25:34
URL: http://fiahian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0