knas väder

vilket väder!! i morse när ja vakande va det strålande solsken men eftersom jag hört att det skulle bl regn idag blev ja inte särskilt förvånad. däremot blev rejält fövånad när det börjar hagla!? sen fortsatte det: sol, regn, sol, regn, sol o precis när vi satt oss i skolan o skulle börja skriva brakar haglet lös igen!
skrivningen kändes rätt bra idag till ja kom ner till fråga åtta där det står en fråga jag inte ens läst ngt om, det blev en chansning där o sen gick det bra igen tills ja kom till sista frågan. där va frågan ett ord som inte ens existerar i boken!!?? jaja det blev till o chansa där me! :) när jag satt utanför sen o väntade in mina samåkarkompisar visade det sig att ingen annan heller kunde den sista frågan utan dom hade me chansat :) haha får väl hålla tummarna för att det går vägen!

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha men du vi ska ju snart dflytta ner byrån från vinden. Får väl skura ut den med så inte mina kläder blir tt bo för spindlar o annat äkligt skit som bor på vindar:)

2009-06-03 @ 20:58:55
URL: http://fiahian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0