snart semester!

mkt har hänt sen sist men har inte haft möjlighet att dela me mig av ngt. min dator har nämligen fått virus så får den stå o damma tills jag får hjälp att få ordning på den!
igår va sista dagen i skolan och imon jobbar ja sista dagen sen har ja fyra veckors semester att se fram emot :)
äntligen har det fina vädret hittat tillbaka, hoppas det håller i sig under hela min semester. all färg ja fick i början av sommaren e som bortblåst och jag e nästintill vit!
häromdagen va det kalas hos bengt som fyllde 65 :) trevligt sällskap, supergod mat o tårta, tipspromenad o 5 kamp.
i veckan har ja även hunnit me ett besök tilll växjö me pappa, det sägs att växjö är sveriges regnigaste stad o det o det kan vi intyga för usch o fy va det öste ner. här hemma va det strålande solsken så jag gick ju verkligen på en nit när ja åkte dit! emn trevligt hade vi :)
dag slutar fia tidigt så ja hoppas solen skiner lika fint när hon slutar så vi kan ge oss iväg o sola o bada lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0