fredag

ja har nog inte redigt vant mej vid tanken på att ja har semster än för varje dag tror ja att ja ska iväg o jobba. tur att det inte e så :)
har spenderat två dagar ute i sommarsugan på ungskär me pappa o fia, trevlans. dock för lite sol för min smak men d fick gå! traskade runt hela ön, det har ja inte gjort sen barnsben så det va roligt som tusan :) doppade fossingarna i vattnet me, huuu så kallt. inte tal om bad där inte!!
igår blev det en runda till kalmar för o städa fias lägenhet o sen givetvis en runda till ikea me :) ekonomin tillåter inte så mkt nu när man e fattig student så köpte baar två nya ljusstakar me tillhörande blockljus o en stekpanna till pappa. när ja kom hem märkte jag att ja köpt för stra blockljus, men d löste ja rätt bra genom att "tälja" till dom lite :) kreativitet e min starka sida tror ja! hehe
idag har ja sovit ut rejält o sen va jag o fikade me jossan. fick en jäkla fågelskit på ryggen när vi satt där me, typiskt! rena turen att ja hade släpat me mej jackan trots det tokvarma vädret. hehe man svettas ju hellre än går runt me en fågelbajs på ryggen juh. sen knallade vi inom affären o bolaget o handlade me oss tacos  cider som vi sen avnjöt hemma hos mej :)
imon e det dags för den årliga grillfesten i hässlegården som i år är ihopslagen me olas 30 års fest, jag är inte ett dugg sugen på att gå så får se hur d blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0