onsdag idag o jag e ledig

idag vaknade jag på ett strålande humör, nästan! jävla hantverkare rent ut sagt, dom hade ju verkligen minimerat oljudet om dom stängt lägenhetsdörren istället för att ha den på vid gavel. typiskt karlar! haha
nyss hemkommen från mötet me chefen på af klint. har fått schema, nycklar, kläder, anteckningsblock, rundvandring osv. verkar va en helmysig arbetsplats så där kommer ja nog o trivas :)
sitter o ringer som tusan till mitt gamla jobb, måste ner dit o hämta min namnbricka som ja visst råkade glömma. såg att alla andra hade såna så då tänker ju jag minsann inte vara sämre :)

o eftersom att jag e ledig idag e det ju givetvis skitväder, disigt o regnet hänger i luften. typiskt! funderar stark på att följa linda till jobbet idag, alltid skönt me en promenad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0