utmanad av linda

Gå in i mappen mina bilder
-Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
-Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
-Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
-Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Sallys mamma o vårat otroligt skitfina pepparkakshus för två år sen! :)

Jag utmanar: syrran, sandra roos, fia, sandra olander o jossan.


nu har ja äntligen fått min en skrivare, jag o pappa va o köpte den för en stund sen :)

en jäkla drulle har backat in i min bil btw! vissa människor borde fan inte sitta bakom ratten. ärlig som han va så ringde han o berättade d och hade dessutom satt en lapp så det va ju gulligt iaf. han kunde inte sj se att det blivit ngn skada men det måste vatt mörkt när han gjorde det för hela grillen va intryckt o kofångaren helt repig o ful! min lilla pärla :(

Kommentarer
Postat av: Karin

Jaha, okej, den var i alla fall jätte fin:)

Jag undrar bara om du har några tips om hur jag kan göra min header snyggare?:)

2009-02-08 @ 22:37:37
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0