söndag

även idag vakande jag tidigt som tusan men det gjorde inget. det blev en rejäl frukost och massor me kaffe så ja ska orka me dagen. har precis gjort färdigt mitt skolarbete som ska lämnas in på onsdag. va tvungen o bli klar me att idag för ja jobbar ju både måndag o tisdag o jag har ju prov på onsdag me som ja måste hinna me att plugga till :) känns redigt skönt att vara klar redan då jag annars gärna gör saker i sista sekund.
gårdagskvällen spenderades på verkö me god mat och melodifestivalen. tyckte inte direkt några av bidragen va sådär skit bra men tror att bidrag 7 har stor chans i eurovision. inte för att ja tror att den kommer komma så långt för måns kommer nog vinna alltihopa som det ser ut nu iaf :)lite drygt att låten inte sjöngs på engelska så man hade förstått va den handlade om men den va svängig o härlig på ngt sätt :) en dansvänlig låt liksom!
sen kollade vi på wallander, fotografen. har sett den förut o den tillhör väl inte en av mina favoriter men d fick gå ändå :)

i fredags natt började en lastbil brinna nere vid tågstationen, branden spred sig vidare till byggnaden bredvid. kompisar till mig äger ett företag i byggnaden som brann ner och det känns så ofattbart o tråkigt när sånt här händer. fan vilka skador eld kan orsaka!! jag va nyss inne på sydöstrans hemsida för o läsa mer  o där hittade ja dessa bilderna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0