en bra dag idag me

woohoo!! idag har ja klarat första provet i skolan! :) e så himla glad då ja trodde det skulle gå alldeles åt skogen. dom senaste dagarna har ja inte gjort annat än o pluggat pluggat o pluggat men d kändes inte som att någonting fastande men tydligen så måste det gjort d. nu e det bara o fortsätta i samma goda stil :) har prov på måndag igen så har suttit halva kvällen o pluggat till d  så nu orkar ja inte mer. snart greys me ju!! :) verkar himla spännande på reklamen men iofs brukar dom av ngn märklig anledning få det mesta att verka himla bra o spännande så det återstår o se.

står inför ett svårt dilemma just nu me, den 7e mars e jag bjuden på jobbfest me förra jobbet som ja sett fram emot ett tag nu men samma kväll ska linda ha födelsedagsfest så jag vet inte hur ja ska lösa detta?!

hihi det e så roligt me scanner nu så jag fortsätter scanna o dela me mig av mina gamla kort :)
detta är min favoritbild som jag bär med mig i plånboken.
jag saknar dig varje dag mamma


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0