19 februari

idag e det torsdag men fram till lunch idag va jag helt inne på att det bara va onsdag. dagarna springer verkligen ifrån mig. på tal om lunch så blev ja nästan kär när jag åt lunch på michells idag, där va nämligen den sötaste kille ja sett på väldans länge! :)
idag e det exakt en månad till ja fyller år. yeay!
har ja suttit o jobbat me powerpoint hela dagen, tror resultatet blev rätt bra. ska bli kul o se va mina classmates hittat på imon. min kanske e skit kass i jämförelse me deras, who knows?!
nu har ja haft huvudvärk konstant i två veckor o det gör att det blir ännu svårare att ta tag i pluggandet. tror seriöst ja lider av ngn typ av stress eller att jag behöver glasögon. uschanamej det e ju hugget som stucket typ.
blir sängen tidigt ikväll e hur trött som helst, det e ju trots allt en dag imon me.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0