onsdag

jag är inne i en sån drömperiod just nu. i morse vaknade jag av att jag låg o "pratade" telefon me pappa som jag va vansinnig på?! ja vaknade alltså av att ja låg o pratade me mig sj. när ja fattade att d bara va en dröm o att ja inte alls pratade me pappa skakade ja lite på huvet o somnade om igen.
förmiddagen har spenderats hos min vän jonna. dom har nyligen köpt hus och är mitt uppe i renoveringar så det va verkligen jätte roligt att se :) det kommer blir himla fint när allt e klart! det e alltid lika roligt att träffa jonna oxå, det blir ju inte varje dag längre som det va när vi gick i skolan hehe. micke o hans kusin höll på att kakla i köket idag o sen kom jonnas lillebror tim o sen även mickes lillebror andreas :)
senare idag kommer pappa hit o hänger upp spegeln i hallen o fixar lite annat. sen tänkte ja hinna me en promenad me syrran oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0